فرهنگی

میلادت مبارک عقیله بنی هاشم


خلاصه :

ولادت بانوی بزرگ زینب کبری (س) بر جهانیان تبریک و تهنیت باد

مدینه غرق نور است؛ غرق عطر صلوات!

مدینه، لحظه‌های تازه‌ای را تجربه می‌کند؛ گویی تنزیل تازه‌ای از عرش فرود آمده است! این نور الهی، چیست در کالبد خانه زهرا علیهاالسلام؟ چیست این مهر مصطفوی که صلابت مرتضوی‌اش، آمیخته با تبسم است؟

کیست این آیینه عطوفت که زینت پدر است و گرمی بخش دل مادر؟

* میلادت مبارک، زینت خانه ولایت، ای پرستار زخمهای عاشورایی، زینب علیهاالسلام! *

در صبحگاه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ دخترانمان از پایه اول تا پنجم در هر کلاس یک قطعه از پازل تصویرحضرت زینب را با شور و شوق بسیار با تکنیک نقطه نگاری رنگ کردند .

با شروع جشن و ورود دخترانمان به سالن اجتماعات قطعات پازل روی پرده سالن نصب گردید و تصویری زیبا از حضرت زینب و مادربزرگوارشان جلو دیدگان همه نقش بست.

در برنامه جشن پس از پخش کلیپی در مورد روز پرستار از دومادر دوست داشتنی پرستار دعوت شد تا در مورد شغل پرستاری با دانش آموزان صحبت کنند و فضای دلنشینی با صحبت‌های مهمانان در سالن حاکم شده بود.

در ادامه دخترانمان بایک مداحی زیبا هم نوا شدند و با صدای دست و شادی سالن پر از شور شده بود.

چه زیبا بود وقتی از دخترانمان پرسیده شد که چه کسانی با بانو زینب س هم نام هستند و با هیجان دستها بالا می‌رفت و از نامشان برای همه می گفتند و در مورد ادب حضرت زینب و زینت پدر بودنشان صحبت به میان آمد.

دختران پایه سومی سرود زیبایی را اجرا کردند و سپس با شکلات از همه پذیرایی شد.

در پایان جشن با چند نفر از دخترانمان به درمانگاه‌ ماد در همسایگی دبستان رفتیم و با اهدای شیرینی و شکلات روز پرستار را به پرستاران درمانگاه تبریک گفتیم .

بخش هایی از جشن را با هم به نظاره می نشینیم. 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران