اخبار و رودیدادها

معرفی


خلاصه :

.

 

گذری برکانون دانش آموختگان تزکیه،

اهداف و مسیر پیش رو ( چشم انداز)


خدا را سپاس که در ادامه نقش تابلویی از سال های تحصیل، به حرمت ارادت به آموخته ها و حمایت از ارزش ها و اصول ملی و مذهبیمان گرد هم آمدیم و نسبت به پاسخی برای نیاز فارغ التحصیلان موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه گامی برداشتیم. می خواهیم با هم بودن را به شکلی دیگر تجربه کنیم تا با ایجاد مامنی مورد رضایت جوان های برخاسته از این سفره پربرکت، به تحقق هم نشینی های فرهنگی آموزشی ورزشی مطلوب بپردازیم.

ازین رو و با همت چند نفر از دانش آموزانی که به کسوت دانشجویی درآمدند، نیت خیر مسوولین محترم موسسه را مبنی براختصاص یک مکان مشخص در راستای ایجاد فرصت های هم اندیشی، تحقق بخشیم و به لطف الهی به فراهم شدن کانونی به نام فارغ التحصیلان تزکیه امیدوارشویم. تا در سایه ارزش های ماندگار، پلی بسازیم برای تجدید خاطرات و  بالا بردن سطح معرفت و بصیرت.

امید آن می رود که هم مدرسه ای های دیروز، هم راه قافله امروز باشند و همت عالی خویش را به حسب تکلیف در قاموس ولایت پذیری خویش معنا کنند و برای بهبود فرهنگی جامعه جوانان مسوولیت پذیر هم قسم شوند.
در اولین اقدام، به احترام این حضور جمعی و برای نقطه اشتراکی که لازمه این گروه فرهنگی است، به جای واژه فارغ التحصیل از واژه دانش آموخته استفاده می کنیم باشد که مرضی حضرت حق باشد و تسهیل گر این معنا.

ساختار سازمانی


این کانون فرهنگی در مراحل قبل تر به جدب نمایندگانی از علاقمندان فارغ التحصیل پرداخته تاباعث حضور نفرات دیگر هم دوره ای گردد. در حال حاضر، هر دوره نماینده ای دارد و شورایی که به هیات موسس، مسمّاست. از میان دوستان حاضر دردوره های مختلف نیز بنابر رای اکثریت، فردی با عنوان مسوول گروه انتخاب شده و موظف به تشکیل جلسات به صورت ماهانه می باشد.
کلیه مراسم پیش بینی شده و جلسات درون گروهی از همین طریق به اطلاع سایر اعضا رسیده و بعد از گفتگوهای لازم در موضوعات متنوع و مورد نیاز، به ارائه مصوبات ختم شده است . بدیهی است اطلاع رسانی در حوزه مصوبات امضا شده هم بر عهده مسسوولین گروه می باشد.
در رابطه با تأمین هزینه های کانون ، تیمی متشکل از اعضای شورا تعیین گردیده که در تمامی برنامه ها از طریق دریافت حق عضویت، نام نویسی در همایش ها، کمک های خیرین و ارائه فعالیت های درآمدزا بتوانند هزینه لازم و ارائه تخفیف به دانش آموختگان را تأمین نمایند .
در ادامه مسیر، کانون با مسوولیت سرکار خانم گوهری(دانش آموخته دوره 13 و دبیرفیزیک در متوسطه اول) به انجام وظیفه پرداخته و با هماهنگی های لازم در حوزه های مختلف به ویژه در ارتباط با دفتر طرح و برنامه موسسه، عهده دارامر خطیر برنامه ریزی، پیگیری، اجرا و بازخوردسنجی مورد نیاز می باشد.


ماموریت های محوله


با عنایت به تلاش های مخلصانه همراهان گرامی به ویژه سرکار خانم صالحی و سپاس ویژه بابت حضور جدی ایشان و سایر همراهان، فعالیت های مختلفی تا کنون رقم خورده است که انتظار می رود در مشارکت ساختار جدید کانون، به بهترین شکل ممکن ادای دین کند.
عمده فعالیت های انجام شده و یا در حال انجام، به قرار زیرند:
• برگزاری همایش های فرهنگی ( با موضوعات اعتقادی، سیاسی، مشاوره های مورد نیاز، ازدواج، تربیت فرزند و...)
• برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی و ارائه تخفیف برای استفاده از مجموعه ورزشی موسسه تزکیه
• جمع آوری اطلاعات فارغ التحصیلان( دانش آموختگان)
• ارائه خدمات تخصصی توسط فارغ التحصیلان(دانش آموختگان) به دوستان دوره های مختلف ( پزشکی، دندانپزشکی، تغذیه ، مشاوره، وکالت و عمران و ...)
• برگزاری کلاس های آموزشی رفع اشکال برای دانش آموزان ودانشجویان فارغ التحصیل (دانش آموختگان)
• برگزاری همایش انتخاب رشته و معرفی دانشگاه به فارغ التحصیلان(دانش آموختگان) دوره های جدید
• برگزاری جشن های فارغ التحصیلی دوره های جدید
• برگزاری مراسم افطاری سالیانه در ماه مبارک رمضان
• برگزاری سفرها و اردوها ( مشهد مقدس، مناطق عملیاتی جنوب، کوهنوردی و ... )


در پایان، امید آن داریم تا علاقمندان همراه، جهت بهینه سازی برنامه ها در روزهای یکشنبه و سه شنبه با داخلی دفتر طرح و برنامه موسسه تماس گرفته و موارد خودرا با مسوول کانون در میان بگذارند. موسسه تزکیه از این اندیشمندی روشمندانه استقبال نموده و آرزوی توفیق همه عزیزان را دارد.

با احترام
کانون دانش آموختگان تزکیه

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران