اخبار و رودیدادها

کتابخانه خودگردان زبان دبستان تزکیه


خلاصه :

.

این کتابخانه با کتاب های جذاب و متنوع پذیرای دانش آموزان کتابخوان است. کتاب های این بخش با توجه به سطح دانش آموزان و کتاب درسی آموزشی تقسیم بندی شده است. چگونگی به امانت بردن کتاب ها هم در کلاس به دانش آموزان آموزش داده شده است. وجزء فعالیت های جانبی زبان آموز لحاظ می شود.
دانش آموزان می توانند علاوه بر امانت گرفتن کتاب، کتاب های خود را هم یا به این کتابخانه هدیه دهند و یا برای مدت مشخصی به امانت بگذارند تا دوستانشان هم از این کتاب ها استفاده کنند.
دانش آموزان خود می توانند اطلاعات لازم برای امانت بردن کتاب را در فرم کتابخانه وارد کنند. شایان ذکر است که هر هفته کتاب های مطالعه شده توسط دانش آموزان در کلاس مطرح می شود و معلم ها خلاصه و یا موضوع داستان ها را از دانش آموزان می پرسند و یا دانش آموزان می توانند کاردستی و پوستر راجع به کتاب هایشان درست کنند.
این کتابخانه با هدف ترویج سنت حسنه کتابخوانی در بین کودکان و بهره گیری از فواید آن در زبان آموزی برپا شده است.

 

منتظر حضور فعال پرنشاط زبان آموزان تزکیه در بوستان کتاب زبان تزکیه هستیم

 

گزارش بخش زبان هفدهمین جشنواره دستاوردهای دانش آموزی دبستان تزکیه بهمن93


بخش زبان در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی دبستان تزکیه در دو بخش حضور داشت. یک بخش اجرایی شامل قرآن (سوره کوثر و کافرون)، ذکر صلوات به دو زبان انگلیسی و عربی و سرود صلح که توسط دانش آموزان چهارم، پنجم و ششم به زیبایی اجرا شد.
بخش دوم بازگشایی کتابخانه زبان بود قابل ذکر است که فعالیت های گروه زبان در محل کتابخانه ارائه شد. دانش آموزان دوم و سوم جعبه هایی ساخته بودند که در آن جمله هایی را که در کلاس ساخته بودند جمع آوری می کردند و برای اولیاء خود می خواندند، این پروژه بخشی از فعالیت کلاسی آنها بود.
دانش آموزان چهارم کتاب داستان¬های دست نویس خود را ارائه دادند.
دانش آموزان پنجم و ششم پروژه هایی راجع به منظومه شمسی ارائه دادند که بخشی از کتاب درسی شان بود. پروژه هر کدام از دانش آموزان یکی از سیارات منظومه ی شمسی با ماکت و پوستر بود.
پروژه دیگری راجع به عجایب هفتگانه درست کرده بودند و توضیحات خود را به زبان انگلیسی ارائه دادند. پروژه ای هم راجع به حیوانات وحشی داشتند که به همراه پوستر و عکس برای بازدیدکنندگان توضیح دادند.
پاورپوینتی هم به عنوان یکی از عجایب هفتگانه توسط دانش آموزان ششم ارائه شد.
کلیه این موارد به زبان انگلیسی توسط دانش آموزان تهیه و اجرا شد.

{phocadownload view=file|id=20|target=s} 

{phocadownload view=file|id=21|target=s}

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران