فرهنگی

سال تحصیلی ۱۴۰۱


خلاصه :

ماه مهر! چه نکو نامی درد، از مهر پاییزی و با یاد ارحم الراحمین فصل دیگری از  دفتر زندگانی را بازگشایی می کنیم؛ عطر شهیدان و یادآوری حماسه هایشان مِهر دیگری  به این بازگشایی می دهد.

دست بر زانو گذاشته و یا علی گویان قد علم کرده و پیمودن مسیر را آغاز می کنیم، مثل خورشید كه شوق طلوع دارد، مثل ریشه های درخت که شوق تنومندی گیاه را دارد.

 یادمان نرود ما دختران مکتب زینبی هستیم باید چشم برآسمان بدوزیم و پیشانی بر تربت موالی كربال بگذاریم. یادمان نرود بهتر قد كشیدنمان. یادمان نرود برای رسیدن می شود تنها رفت ولی برای پیش رفتن باید با بقیه همراه شد، پس نگاهمان به دوستانمان هم باشد تا جا نمانند یا سخت و ناراحت طی مسیر نكنند و یادمان نرود برای بهتر رفتن باید قاعده ها و باید و نبایدهای مدرسه را به جا بیاوریم. یادمان نرود عطر شهیدان پیچیده در فضای این سرزمین،  یادمان نرود راه قاسم سلیمانی ها ادامه دارد و من و تو با هم می سازیم تا پرچم بقیت الله در جهان علم شود.

برگزاری صبحگاه بازگشایی سال تحصیلی همراه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه روایت روزهای دفاع مقدس از زبان سرکار خانم نظران فرزند شهید نظران (رئیس اردوگاه اسرای ایرانی در عراق)

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران