اخبار و رودیدادها

کتابخوانی خانوادگی

جشنواره دانایی برای توانایی

عید تا عید ( نیمه شعبان تا عید فطر )


خلاصه :

به مناسبت اعیاد ویژه  می خواهیم سری به اندیشه هایمان بزنیم... و طبقه های شلوغ و پلوغ فکر و خیال و هنرمان را میزبان طاقچه های کتابخانه ی مان  کنیم.

به نام پروردگار، خالق مهربان

پدر و مادر عزیز؛ دختر خوبم؛ سلام

اگر فکر کردید قراره شما رو به دردسر بندازیم، باید بگیم که... دقیقاً همینطوره! اما تو این درد سرِ بی درد و پر سر،surpriseقراره هر خانواده فکراشونو رو سر هم بریزن.. تا چی کار کنن؟ یه کار ساده اما مهم. کِیِ؟ دقیقا از همین امشب دورِ سفره شام .

خب حالا بریم سر اصل ماجرا !!!   

اول از همه...پیشاپیش اعیاد بزرگ پیشِ رو بر شما مبااارک . دوم اینکه  می خواهیم اینکه سری به کتابخانه هایمان بزنیم ، شاید هم به یک کتابفروشی برویم، طاقچه کتاب را جستجو کنیم و کتاب هایی خواندنی و جذابی پیدا کنیم .‌ بعد هم آن را خیلی خلاقانه به دیگران معرفی کنیم.

برای شرکت در جشنواره کتابخوانیِ " دانایی برای توانایی " حواسمان هست که، ازظرفیت تمام  اعضای خانواده بخصوص دخترهای عزیزمان استفاده می‌کنیم.

enlightenedمراحل کار اینطوراست :

انتخاب یک کتاب متناسب با عنوان جشنواره   مثلا سبک زندگیِ کسی که می خواهد یک روز در تمدن نوین و قدرتمند اسلامی بدرخشد.. ( تلاشگر، اهل تفکر و انتخاب ، داشتن حس مسئولیت، توجه به همه ی ابعاد رشد یعنی تحصیل، تهذیب و ورزش... ) و هرچه که شما فکر میکنید لازم است تا مسلمانی خردمند و درست و حسابی باشیم .

برگزاری محفلی از خوانش کتاب و بحث و گفتگو به صورت خانوادگی 

انتخاب بخشی کوتاه از متن (این انتخاب در نتیجه کار بسیار مهم است!)

و بالاخره نوبت کارگردانی شماست. برای ما اثری از محفل خود، ومعرفی کتاب تان تولید و ارسال کنید . تا هم دیگران نکته ای از کتاب شما بیاموزند و هم بفهمند در صورت مراجعه به کتاب شما، چه چیزی عایدشان می شود. همین‌.... wink

امیدواریم حسابی به شما خوش بگذرد. شک نکنید که این اثر یکی از بهترین خاطرات ما و شما خواهد بود. آن را از خودتان و ما دریغ نکنید ضمناً سخت نگیرید! حتی به ساده ترین شکل و بدون تدوین هم می‌شود کارهای جالبی کرد ( درِ گوشی این را هم بشنوید، هرجای کار مشکلی داشتید، بعد از اینکه راه های حل مسئله را رفتید، از کتابدار محترم مقطع‌تان هم, میتوانید راهنمایی بگیرید)

مهلت ارسال آثار تا عید فطر (لطفاً زودتر دست به کار بشوید. بعد از این تاریخ خدای نکرده ممکن است ....)

قالب اثر: فیلم کوتاه، پادکست، پاورپوینت، اسکرچ

مدت زمان اثر بیش از ۵دقیقه نباشد.

ارسال بیش از یک اثر، هیییچ مانعی که ندارد، خیلی هم عالیست.(حتی آثار پشت صحنه، با قید عبارت #پشت_صحنه )

ملاک های ارزیابی ما مشارکت کل اعضای خانواده دقت / نگاهی نو به کتاب انتخاب شده (جذابیت برای مخاطب، محتوای تأثیر گذار، خلاقیتِ نویسنده در بیان موضوع) جذابیت اثر تولیدی (  بتواند مخاطبان را به مطالعه کتاب انتخابی شما ترغیب نماید )

ارزیابی آثار متناسب با توانمندی هر گروه سنی ابتدا در مقطع و سپس آثار منتخب در مرحله‌ی مجتمعی انجام میشود.

رعایت نکات ویژه :

حتما نامگذاری فایل ارسالی و ابتدای فیلم با نام و نام خانوادگی دخترمان و پایه ایشان باشد

 ️ضمناً هنگام فیلم برداری گوشی را حتما به صورت افقی نگه دارید

ارسال آثار به بخش تکایف تا موعد مقرر  در سامانه آموزشی تزکیه 

 بهترین جایزه همان شادی روح کتابی ست که زنده ‌اش کرده‌اید heartو داشتن خانواده ای که کتاب‌دان‌تر شده اندwink اما ما هم بنا داریم به فضل الهی،   به برگزیدگان محترم جوایزی اعطا نماییم .

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران